Alice

I dag såg jag en rubrik på ett inlägg som gav mig ilningar i hela kroppen. Jag såg två bokstäver och förstod genast .
RS.
Alice är på sjukhus och mår inget bra. Det gör så fysiskt ont i kroppen och tankarna trasslar ihop sig. Tillvaron grumlas och jag önskar av hela mitt hjärta att Alice blir frisk.

Gör som ni gjorde när Oskar var sjuk och ge dem styrka.
Jag kommer att vänta och vänta och hoppas att nästa inlägg är ett jag vill läsa.

När tankarna trasslat ut sig ska jag summera helgen. Den har varit bra och jag är glad att jag tog mig iväg, just nu känns det bara så där skrämmande igen och jag kan bara tänka på Alice, allt annat känns oviktigt.

2 thoughts on “Alice

  1. Tack för fina och stärkande ord hälsar Alice! Nu är vi flyttade från akutavdelning till vårdavdelning, definitivt ett steg i rätt riktning! Även om skräcken fortfarande är en skugga bakom oss och flåsar mig i nacken…

Kommentera

